środa, 8 maja 2013

[D] Powiedz

– W takim razie spójrz na mnie i powiedz, że to nieprawda! Powiedz, że te spojrzenia, gesty, słowa nic nie znaczyły! Powiedz, że nawet przez chwilę nie myślałaś o tym, że robisz to wszystko, aby mi się przypodobać! Powiedz, że tak po prostu pracowałaś ze mną, bo ci kazano! Że przebywanie ze mną nie sprawiało ci żadnej przyjemności!
– Masz rację. Kłamałam. Te wszystkie spojrzenia, gesty, słowa, moje myśli i moja praca nic nie znaczyły. Przebywanie z tobą nie sprawiało mi przyjemności. A wiesz dlaczego? Bo żyłeś w iluzji, którą sami stworzyliśmy. Bez tych słów to nic nie znaczy… Kocham cię… Rick…

4 komentarze:

  1. Hm... Piszę ten komentarz, żeby pozostawić po sobie jakiś ślad - przynajmniej teraz. Po cudownym popołudniu (spędzonym na oglądaniu "pewnego" serialu, którym zachwycam się od jakichś 3 tygodni) przeglądałam sobie z nudów katalogi opowiadań... a nuż coś znajdę.

    I trzeba było widzieć moją minę, kiedy odkryłam, że ktoś tu pisze coś o Castle'u. Z przyjemnością (delikatnie powiedziane) wezmę na siebie całą odpowiedzialność przeczytania, a jakże. Niestety, dziś chyba nie zdążę... Niestety.

    PS Nie wiem co to drabble, ale już mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim bardzo się cieszę z nowej czytelniczki i bardzo dziękuję za miłe słowa. :) Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz na opowiadaniu i życzę Ci powodzenia w nadrabianiu ilości dodanych tutaj tekstów. ;)

      Usuń
  2. kurcze, wiesz jak tu trafiłam? Wchodzę sobie na stowarzyszenie DHL, póżniej na fb i co widzę? Chocolate zmieniła nick! No to zobaczę co tym razem tutaj porabia i trafiam na kolejny genialny blog...

    Pozdrawiam no i tradycyjnie weny życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Widzisz, mnie można wszędzie znaleźć! ;)

      Usuń